Odměny za účast na akci

Jarní slavnosti lidu se vás zúčastnilo celkem hodně, i když uznejte že k poměru registrovaných hráčů je to troška chabé. I tak bych ale chtěla ocenit postavy a hráče, kteří se na akci ukázali (jen si nemyslete že jsem nevšímavá).
 
 
 
Michelle A. Rochester / Kassi: Klidně se podepisuj jako M. A. Rochester, ale opravdu za to piš do závorky (Občan), opravdu v tom nechci zmatek, ty koncovky jsem si ale nevymyslela z čirého rozmaru. Přes to, že jsem nekontrolovala celou hru, troufnu si říct že už se s Mich rozepisuješ a já přeju, aby si se do ni vžila a hra tě bavila :) (4%)
 
Willow Courtney (Občan) / Sythe: Za hru ode mě získáváš 4%, a za výhru Miss Jaro 2%. Děkuju za tvoji aktivitu i komunikativnost na chatu. Snad tě to tady bude bavit i nadále, nemysli si že si nevšímám tvoji aktivity, Misaki :D
 
Amelia Sky (Občan) / Mia: Amelie ode mě získává 3%, je mi jasné že nebylo jen tak lehké najít si někoho do skupiny na hru.
 
Matthew Evans (V) / Stokes: Jakož to voják ode mě dostáváš pět výjezdních povolení kamkoliv s odůvodněním, že je to pracovní. Použít je můžeš v průběhu hry kdykoliv, přemýšlej ale o tom, že voják se mimo určené dny a bez povolení Velitelství skoro nikam nedostane. (snad jsem tě nezklamala tím, že jsem nevymyslela nic latexového typu) a taky 10b obrany.
 
Liliana Dolatt (P) / Anabel: Nejšikovnější osobo, dávám ti 9b obrany a taktéž 5 výjezdních povolení. Také tě beru popředně jako jednu ze spolehlivých stylistek (Ale můj obdiv se většinou nebere jako bůhví jaký dar, meh...)
 
Elizabeth Jackknife / Anabel: Budu ráda, pokud postavě i vytvoříš profil. Chopila ses práce ke které se skoro nikdo nehlásil, a tvoje příspěvky jsou promyšlené, neděláš z nouze ctnost. Nenapadá mě, čím bych tě mohla obměnit víc než nějakými slovy, takže pokud budeš mít nějakou žádost, neboj se o ni napsat.
 
TRISTAN CHEŔVÉ / Aki: Nejvíc ,,OMG!" osoba na světě na závěr. Ty víš, že tvůj způsob hraní se mi líbí, takže co tady vlastně řešíme. Výborné jako obvykle, zas ses snažil a jak už jsem řekla, chopil si se práce jak si měl. Mysli ale na to, že není dvakrát originální, když princ zná všechny dívky už před Selekci XD to by ale tady muselo být víc jako ty ochotných hrát. Máš ode mě 10b a taky vyhrazenou jednu místnost v zámku, princ do ní může narvat co chce, tělocvičnu, kino sál, místnost z Fifty Shades... cokoliv, napiš si o to, ať ji můžu vytvořit.
 
 
POČÍTÁM S VÁMI I DO BUDOUCNA, JEŠTĚ JEDNOU DĚKUJU. MŮŽETE MI SDĚLIT VÁŠ NÁZOR NA AKCI I O, CO BY JSTE NA RPG CHTĚLI V BUDOUCNU ZAŽÍT.
-N