Selekce zahájena

Je to tady, Illeo! Dámy a páni, pokud vaše domácnost nepostřehla začátek Selekce, přinášíme vám článek o půvabných soutěžících které si za jisté získají i vaše srdce, jedna z nich dozajista i srdce princovo. Podívejte se na ně pořádně, jedna z nich bude jednou naší královnou!

Po té, co pár z vás mělo možnost dívky zahlédnout po výstupu z letadla, přesunuli se dámy luxusním autem do Zámku, který teď budou nějaký čas obývat. Postupně nějaké z nich ze soutěže vypadnout (vyhrát může každopádně jen jedna, no ne?) ale my se dnes zaměříme na všechny z nich, jak je máme zatím pohromadě.
 
Dívky měli možnost na radikálnější nebo nenápadnou změnu vzhledu, to jím stylistky v salónu vše umožnili, a my jsme byli u toho abychom zachytili jejich dojmy čerstvě. Vždyť ony vám samy povyprávějí:
 
 
 
Slečna Macey Buttlouer 
 
Je naší nejstarší soutěžící, i přes to tahle dvacetiletá dívka oplývá mladistvým přístupem, novému prostředí se přizpůsobuje s otevřenou náručí, přečtěte si, co nám povyprávěla na kameru:
 
Red.: ,,Jaká byla cesta letadlem?"
Macey: ,,přiznám se, že jsem letadlem už jednou letěla, ovšem s tím luxusem a službami, které nám byli v jednom kuse poskytovány se to vůbec nedá srovnat. *pochvalovala si s úsměvem* Let byl hladký, vzlétnutí také a přílet jsem téměř nepocítila, mám tak pro jednou pozitivní zkušenost s letem v letadle."
 
Red.: ,,Jste nejstarší ze všech účastnic, vidíte v tom nějakou výhodu nebo naopak nevýhodu?"
Macey: ,,Tak... říká se, že každý je tak starý, jak se cítí *zasměje se* každopádně myslím, že o moc starší od ostatních děvčat nejsem, myslím že jsme si rovné. Možná na mě některé oblečení nebude působit tak mladistvě, ale opravdu mě nenapadá nějaká nevýhoda, o tom že jsem vlastně nejstarší jsem neuvažovala."
 
Red.: ,,Co očekáváte v následujících dnech?"
Macey: ,,Předpokládám, že vše teď nabere rychlí spád. Možná bude patřit k těm složitějším věcem přivyknout si na život v zámku. Nahlédnu trochu do tohoto života a dostanu nezanedbatelné životní zkušenosti, vzpomínky. Doufám, že v Selekci zažiju spoustu dobrého času, seznámím se s milými sympatickými lidmi, už to samo o sobě je výhrou, i kdybych třeba nedošla až do konce."
 
Děkujeme ti za rozhovor a dobře strávený čas, Mac! Přejeme ti úspěch v soutěži i v životě.
 
 
 
 
Slečna Michelle Rochester
Tahle roztomilá blondýnka vnáší do party soutěžících přátelský vítr do plachet. Zajisté nám bude mít v soutěži ještě co ukázat, čtěte jak vroucný vztah má ke svým bližním.
 
Red.: ,,Je něco, co vám bylo za těžko opustit?"
Michelle: ,,Samozřejmě, že se našly věci, nebo spíše bytosti, po kterých se mi stýská již teď. Na prvním místě, i když to bude znít možná podivně, je můj pes. Nedokážu si představit, že dnes budu první noc v posteli bez jeho přítomnosti, popravdě jsem trochu vyděšená. Samozřejmě nemohu opomenout našeho kuchaře, se kterým mám velmi přátelský vztah a naši služebnou, která se o mě starala od narození. A pak je tady ještě jeden přítel."
 
Red.: ,,Jaký byl váš první dojem ze zámku?"
Michelle: ,,Zámek… Je to nádherná a honosná stavba, vyloženě bere dech, ale jelikož jsem jej měla tu čest vidět pouze zvenčí a ne komplex jako takový, nemohu posoudit, zda můj kladný dojem z tohoto monumentu přetrvá, nebo se změní. Ale jako stavba je opravdu překrásný."
 
Red.: ,,Kdyby vám někdo řekl před pěti lety že se dostanete do selekce, co by jste mu odpověděla?"
Michelle: ,,Popravdě? Nejspíš bych se zasmála a nazvala toho člověka bláznem. Před pěti lety jsem vůbec netušila, že se zde budu chtít přihlásit a neměla k tomu ani nynější důvody, takže bych asi byla polichocena komplimentem, protože žádná nepříliš výrazná dívka se sem nejspíše nedostane, to samozřejmě platí jak o vzhledu, tak o charakteru."
 
Sladká a chytrá, co myslíte? I tahle dívka může být vaší favoritkou.
 
 
 
 
Slečna Willow Courtney
Do Selekce se dostala i vítězka tohoto ročníku Miss Jaro, rozhovor s ní si také v tomhle čísle můžete přečíst. Teď jsme ji ale vyzpovídali jako jednu z okouzlujících soutěžících
 
Red.: ,,Potkala jste lid? Co na něj říkáte?"
Willow: ,,Ó, áno. Keď sme vystúpili z lietadla čakal nás tam dav a musím povedať, že som veľmi prekvapená, akú podporu sme my – súťažiace, dostali. Všetci boli veľmi milí, ale to sa dalo od ľudu Illey len a len očakávať."
 
Red.: ,,Jak proběhl váš první den?"
Willow: ,,Náš prvý deň bol perfektný a predčil všetky moje očakávania. Uchvátil ma najmä pohľad na zámok, keď sme odišli od lietadla, ale páčil sa mi celý program, počínajúc od výstupu z lietadla, cez skrášľovanie u veľmi milých a tolerantných dievčat, až po tento rozhovor."
 
Red.: ,,Na co se nejvíce těšíte?"
Willow: ,,Ešte som nad tým toľko nerozmýšľala, ale myslím, že odpoveď je už pre všetkých jasná *úšklíbla se tajemně a romanticky* - na Princa predsa. */Jak rozkošné!/* Teším sa však aj na spoločné zoznamovanie sa s ostatnými účastníčkami Selekcie, s ktorými som sa ešte nestihla doteraz poriadne porozprávať."
 
Jen tak dál Will, si talent v získávání srdcí, i princ to jistě ocení. Přejeme štěstí!
 
 
 
 
Slečna Amelia Sky
Tohle si nenecháme líbit! Tolik roztomilých dívek najednou, a k tomu ještě nálož skvělého přístupu od téhle slečny! Podívejte se na Amelii, docela možná se díváte na další důležitou ženu v našem království.
 
Red.: ,,Proběhla u vás v salónu nějaká změna?"
Amelie: ,,Ano proběhla. Musím říct že se jím to velice podařilo a jsem ráda, za takový příjemný a milí personál. Dříve jsem měla vlasy hodně světlé od sluníčka. Teď je mám tmavší a můžu i sama říct, že se mi více zvýraznil obličej. Ale těžko říct jestli to je tím, jak mě namalovali, a nebo upravily vlasy."
 
Red.: ,,Co jste si řekla když jste nastoupila do letadla?"
Amelia: ,,Upřímně, na letadlo nebyli snad ani slova. Komentovala jsem to spíše v duchu a přeci .. komu se z Páté kasty podaří vejít do letadla? Snažila jsem si to užívat. *usměavá to dívčina!*
 
Red.: ,,Jste ráda středem pozornosti?"
Amelia: ,,Těžko říct, nikdy jsem středem pozornosti nebyla.. ale třeba si na to časem zvyknu."
 
Lid si na tebe taky rychle zvykne, tohle je první krůček! Stačí už jen získat náklonnost prince, a přejeme ti ať se ti to podaří.
 
 
 
 
Slečna Chelsey Sparkles
I z touhle roztomilou dívkou jsme měli možnost se seznámit. I ona už v tuhle chvíli obývá své přidělené komnaty v zámku, jistě si povede v soutěži skvěle. Jen čtěte, co nám vše prozradila!
 
Red.: ,,Potkala jste před selekcí někoho z královské rodiny? Měla jste tu čest zahlédnout je na nějké slavnosti?"
Chelsey: ,,Jestli jsem někoho potkala? Noo dá se říct, že tak nějak ano. V zimě na ledě princeznu s princem. Zdáli se oba dost milý.. *Milý? Ale noták... holka* Nikdy jsem neměla tu možnost, se nějaké slavnosti zúčastnit, tak se mi to tady doufám poštěstí."
 
Red.: ,,Kvůli čemu jste se přihlásila do selekce?"
Chelsey: ,,Rodiče si mysleli, že je to pro mě skvělá příležitost. Já jen chtěla blíž poznat jak prince tak princeznu."
 
Red.: ,,Proč myslíte že zrovna vy vyhrajete selekci?"
Chelsey: ,,Nemyslím, si že bych měla zrovna já vyhrát. Každá dívka zde má stejné šance na výhru. Nečekala jsem ani, že mě vyberou..."
 
Ale holka! Nebuď tak skromná. Možná právě ty jednou budeš na hlavě nést korunku! Přejeme ti to, jistě i ty si najdeš své obdivovatele.
 
 
 
 
Slečna Olivia Clayton
Tahle dívka má teda pro zábavu uděláno! Jen se na ni koukněte, svým přátelským a možná trochu výstředně zábavným vystupováním si možná vsadíte právě na ni, snad by ji při opičích kouscích nespadla koruna z hlavy.
 
Red.: ,,Jak se cítíte po proměně?"
Olivia: ,,No, *Jen mluv, neostýchej se zlato!* Cítím se asi stejně jako předtím. Chci říct, nechtěla jsem moc změn, takže jsem si nechala pouze zkrátit vlasy a odstranit… přebytečné chloupky. *upřímná a sdílná slečna, možná na to Illea čeká*"
 
Red.: ,,Co vás nejvíc překvapilo?"
Olivia: ,,Já nevím, čekala jsem to tu takové… strojené, naplánované, ale asi ne až tak. Upřímně mě dost překvapilo, jak to všechno proběhlo tak rychle, na nic se nečekalo. Ale nejvíce se těším asi na prohlídku hradu, kterou jsem stihla jen okrajově, to bude nejvíc překvapení. Mám ráda takové budovy, ráda se po nich procházím, "
 
Red.: ,,Co považujete za svou nejsilnější stránku?"
Olivia: ,,Je to možná špatné, ale asi za moje silné stránky považuji tvrdohlavost a sebevědomí. Leckdy se to hodí, hlavně tedy při hádkách. Možná se to nezdá, ale do různých sporů se dostávám často právě kvůli zmiňované tvrdohlavosti, kterou mám po rodičích, ale laskavost je taky silná stránka, často to bylo právě to, proč jsem měla nějaké kamarády. "
 
No uvidíme, jestli právě její osobnost bude tou, kterou princ hledá. Držíme ti palce, každopádně těšilo nás, upřímná zábavná Olivie!
 
 
 
 
Slečna Bethany Paloe
I rozhovor s touhle roztomilou dívkou nám zvedl náladu, přinášíme vám rozhovor s ní aby i vám zvedla tahle krásná soutěžící náladu. To by ale bylo, mít ji za královnu, co vy na to?
 
Red.: ,,Co si myslíte že máte vy a vaše soupeřky ne, co by vám mohlo pomoct získat srdce prince Tristana?"
Bethany: ,,Myslím si, že každá z nás je něčím speciální a každá z nás má něco co tě druhým schází. Proto Vám popravdě odpovím, že nevím. Zatím jsem žádnou z dívek nepoznala do takové hloubky, abych je mohla soudit. Přijďte za pár dní.
Pak Vám řeknu jaké máme všechny šance na srdce prince Tristana. Domnívám se, že nám to může být jedno, protože do princova srdce nevidíme a můžeme se snažit jak chceme, ale on si vybere. Nemyslím si, že jeden povahový rys mu změní život, ale bude to tak dívka, jež ho upoutá více než ostatní. Neodpověděla jsem Vám přímo, ale lež Vám tu říkat nebudu."
 *pravda holka, věř že za pár dní příjdeme*
 
Red.: ,,Můžete nám popsat jak probíhala vaše proměna?"
Bethany: ,,No, bála jsem se, že skončím jako klaun, ale stylisté odvedli skvělou práci a musím jim za to poděkovat veřejně.
 Perfektně mi sestříhali konečky vlasů, ale domnívám se, že to není vše co mi provedli." *Souhlasíme s Bethany, opravdu skvělá práce, dívky jsou ve skvělých rukách*
 
Red.: ,,Jak si zvykáte na pozlátko/slávu?"
Bethany: ,,Sláva je něco jako droga, dokáže nás dostat do velkých problémů. Trochu se jí bojím, ale myslím, že zatím jdu dobrou cestou a zvykám si rychle na věci kolem sebe. Třeba i Vás pane jsem si rychle zvykla." *Ano, moderátor byl z Bethany vskutku ohromen, vyprávěl nám to s první ruky. Myslím, že podobně na tob bude i náš lid.*
 
Chytrá a vstřícná mladá dáma si určitě také najde své místo v soutěži, sledujte ji v průběhu toho všeho s námi! Budeme vám podávat informace o všech dámách.
 
 
 
zbylé z nich bohužel nebyli moc sdílné a kameře se vyhýbali. Škoda, a to jsme je tak moc chtěli poznat. Smůla Illeo, snad se dívky osmělí příště
 
 
Zbylé z dam bohužel nebyly moc sdílné a kameře se vyhýbali. Škoda, a to jsme je tak moc chtěli poznat. Smůla Illeo, snad se dívky osmělí příště.

     

 

 

-S. Taylor